Gratis verzending vanaf € 75,-

Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis.

Veilig betalen met iDeal

Ben je aan het online shoppen en heb je een vraag waar je gelijk antwoord op wilt hebben, dan kun je het antwoord misschien wel vinden bij de meest gestelde vragen! Zit jouw vraag er niet tussen? Dan kun je ons altijd mailen via webwinkel@getdrezzed.nl, wij streven er naar om jouw vraag dan binnen 24 uur te beantwoorden.

Hoe plaats ik een bestelling op de webshop?
Je plaatst een bestelling door jouw favoriete musthaves toe te voegen aan je winkelkarretje. Wanneer je alle items hebt toegevoegd die je graag zou willen bestellen, klik je rechtsbovenaan op het icoontje van het winkelkarretje, je zal dan een overzicht krijgen van alle items die je hebt toegevoegd en de mogelijkheid om de items af te rekenen.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Nee, de bestelling kan via iDeal worden voldaan. Wanneer de bestelling niet naar wens is, kun je de items retourneren en zullen wij zo snel mogelijk & binnen zeven werkdagen het geld terugstorten op de rekening.

Kan ik mijn giftcard online verzilveren?
Dat is helaas nog niet mogelijk, je kunt giftcards op dit moment verzilveren in één van onze winkels. Wanneer dit wel mogelijk is zullen we je via social media op de hoogte brengen!

Kan ik mijn bestelling ophalen bij
één van de Getdrezzed winkels?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kunt de bestelling laten afleveren op het door jou opgegeven adres.

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?
De verzendkosten bedragen € 4,95.

Kan ik mijn bestelling na de verzending volgen?
Ja, je krijgt na het verzenden van de bestelling een mail met een track & trace code. De bestelling is dan te traceren via PostNL.

Ik had een item toegevoegd aan mijn winkelkarretje maar wanneer ik ging afrekenen was het item al uitverkocht, wat nu?
Dat is natuurlijk erg balen! Je kunt het item altijd toevoegen aan je favorieten, zodat je het item niet uit het oog verliest. Wij gaan wekelijks naar Parijs voor nieuwe musthaves en het aanvullen van items die uitverkocht zijn, wie weet zit jouw favoriete item daar wel tussen!

Ik zie dat sommige items 'one size' zijn, hoe weet ik of ik daar in zal passen?
One size betekent letterlijk één maat, maar dat betekent niet dat het slechts mensen met
één maat past. Over het algemeen zijn onze items met 'one size' geschikt voor vrouwen met de maat 36 t/m 40, bij het product staat aangegeven tot welke maat het product past.

Ik wil mijn item omruilen voor een andere maat, kan dat?
Nee, dat is niet mogelijk. Wanneer je liever een andere maat wilt, kun je het item retour sturen en opnieuw een bestelling plaatsen.

Is het mogelijk om mijn gekochte items te ruilen of te retourneren bij één van de winkels?
De bestelling kan ALLEEN worden geretourneerd bij ons filiaal aan de Koornmarkt 3 in Almelo, items kunnen NIET worden geruild bij dit filiaal en andere filialen. Retouren worden bij andere filialen NIET geaccepteerd. Daarnaast kan je je bestelling retour sturen naar Koornmarkt 3, 7607 HZ, Almelo.