Gratis verzending vanaf 65, anders 4,99

Voor 23:59 besteld, morgen in huis.

Betaal direct of na 14 dagen met Afterpay!

Ben je aan het online shoppen en heb je een vraag waar je gelijk antwoord op wilt hebben, dan kun je het antwoord misschien wel vinden bij de meest gestelde vragen! Zit jouw vraag er niet tussen? Dan kun je ons altijd mailen via webshop@getdrezzed.nl, wij streven er naar om jouw vraag dan binnen 24 uur te beantwoorden.

Hoe plaats ik een bestelling op de webshop?
Je plaatst een bestelling door jouw favoriete musthaves toe te voegen aan je winkelkarretje. Wanneer je alle items hebt toegevoegd die je graag zou willen bestellen, klik je rechtsbovenaan op het icoontje van het winkelkarretje, je zal dan een overzicht krijgen van alle items die je hebt toegevoegd en de mogelijkheid om de items af te rekenen.


Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Ja, dit kan via Afterpay binnen 14 dagen. Alle betalingen achteraf en vragen over Afterpay, kan je bij Afterpay terecht.


Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?
Bij je bestelling krijg je een retourlabel geleverd. Plak deze op je pakket en geef hem af bij een DHL Servicepunt (andere postbedrijven, zoals PostNL, UPS, DPD of FedEx, accepteren ons retourlabel niet). Na ontvangst wordt jouw retour verwerkt en houden wij €4,99 in op het creditbedrag. Mocht je kiezen voor een andere verzender, dan kan je geen gebruik maken van ons DHL-retourlabel en kunnen de kosten hoger uitvallen dan €4,99.


Je kan ook jouw retourpakketje afgeven in onze filialen in Almelo & Rijssen. Helaas is het niet mogelijk om een retourpakketje af te geven in Breda.

Kan ik de levering van mijn bestelling aanpassen?
Je kan zelf je dag van levering kiezen in het bestelproces. Heb je besteld en wil je later toch de levering aanpassen? Dan kan dat via de website van DHL.


Kan ik mijn giftcard online verzilveren?
Dat is helaas nog niet mogelijk, je kunt giftcards op dit moment verzilveren in één van onze winkels. Wanneer dit wel mogelijk is zullen we je via social media op de hoogte brengen!

Kan ik mijn bestelling ophalen bij één van de Getdrezzed winkels?
Ja, vanaf 10 februari is 2021 is het mogelijk om jouw pakketje af te halen bij onze filialen in Almelo en Rijssen. Bekijk de pagina 'verzenden en retourneren' voor meer informatie.

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?
De verzendkosten bedragen €4,99 voor Nederland, €5,99 voor België en €7,99 voor Duitsland.

Kan ik mijn bestelling na de verzending volgen?
Ja, je krijgt na het verzenden van de bestelling een mail met een track & trace code. De bestelling is dan te traceren via DHL.


Kan ik gebruik maken van een DHL-servicepunt en welke voorwaarden zijn hier aan verbonden?
Je kan ervoor kiezen om in het afrekenproces een DHL-servicepunt bij jou in de buurt te selecteren in plaats van een thuis/werk adres op te geven. Let op, kies je hier voor, dan is jouw heeft jouw bestelling 1 extra dag levertijd. Ligt jouw pakketje bij een DHL ophaalpunt? Dan heb je 1 week om jouw pakketje hier op te halen. Vergeet je dit, dan wordt het pakketje weer naar ons teruggestuurd. We zijn dan genoodzaakt om (opnieuw) verzendkosten te vragen om het pakketje weer naar je op te sturen. Let op! Als er verzuimd wordt om de bestelling af te halen bij een servicepoint, dan zijn wij genoodzaakt de bijbehorende kosten van de verzending (€4,99) op de besteller te behalen.

Ik had een item toegevoegd aan mijn winkelwagen, maar wanneer ik ging afrekenen was het item al uitverkocht, wat nu?
Dat is natuurlijk erg balen! Je kunt het item altijd toevoegen aan je favorieten, zodat je het item niet uit het oog verliest. Wij gaan wekelijks naar Parijs voor nieuwe musthaves en het aanvullen van items die uitverkocht zijn, wie weet zit jouw favoriete item daar wel tussen!


Ik zie dat sommige items 'one size' zijn, hoe weet ik of ik daar in zal passen?
One size betekent letterlijk één maat, maar dat betekent niet dat het slechts mensen met
één maat past. Over het algemeen zijn onze items met 'one size' geschikt voor vrouwen met de maat 36 t/m 40, bij het product staat aangegeven tot welke maat het product past.

Welke maat dragen de modellen op de foto's?
Dit lees je bij ieder item onder de product omschrijving. We werken met verschillende modellen zodat je kan zien hoe de kleding op verschillende lichaamstypes past. Mocht je alsnog specifieke vragen hebben over de maat, dan kan je altijd een mailtje sturen naar webshop@getdrezzed.nl

Ik wil mijn item omruilen voor een andere maat, kan dat?
Nee, dat is niet mogelijk. Wanneer je liever een andere maat wilt, kun je het item retour sturen en opnieuw een bestelling plaatsen.


Is het mogelijk om mijn gekochte items te ruilen of te retourneren bij één van de winkels?
De bestelling kan alleen worden geretourneerd bij onze filialen aan de Koornmarkt 3 in Almelo en De haarstaat 16A in Rijssen, items kunnen niet worden geruild. Retourenpakketjes kunnen niet afgeleverd worden in Breda. Daarnaast kan je je bestelling altijd retour sturen naar Koornmarkt 3, 7607 HZ, Almelo. Bij je bestelling krijg je een retourlabel geleverd. Plak deze op je pakket en geef hem af bij een DHL Servicepunt (andere postbedrijven accepteren ons retourlabel niet). Na ontvangst wordt jouw retour verwerkt en houden wij €4,99 in op het creditbedrag.

Er ontbreekt een item uit mijn bestelling, wat moet ik doen?
Het inpakken van onze pakketjes is mensenwerk, dat betekent dat er helaas wel eens iets mis kan gaan. Wij werken met een vierogen-beleid, dat houdt in dat er altijd 2 verschillende personen 1 order nakijken. Mocht er een item ontbreken dan horen wij dit graag binnen na ontvangst van de bestelling, binnen 24 uur op webshop@getdrezzed.nl Boven onze inpaktafels hangen camera's die alle pakketjes en het inpakproces vastlegt. Wij checken deze beelden zodra er een melding is gedaan van de ontbrekende items en zullen zo kunnen bevestigen of er inderdaad iets mis is gegaan. Is dit het geval, dan lossen wij het z.s.m. met je op. Mocht je na enkele dagen pas een melding maken van het ontbreken van een item, dan kunnen wij je helaas niet meer verder helpen.


Ik heb twee dezelfde items besteld, maar er zit verschil in de maten/kleuren. Wat moet ik doen?
Bij Getdrezzed hebben we een hoge omloopsnelheid. Wij zetten namelijk iedere week nieuwe items online. Dit betekent dat er ook hard gewerkt wordt vanuit de kledingmakers om al onze items op tijd aan te leveren. Door te werken verschillende leveranciers met verschillende werkwijzes, kan het soms voor komen dat eenzelfde kledingstuk soms iets met elkaar kan verschillen in de maat, kleuren of patronen. Wij doen ons best ervoor om te waken dat dit niet gebeurd, of zo weinig verschil heeft dat het bijna niet te merken is. Soms kan het voorkomen dat de ene broek je dus super past, en dezelfde broek in een andere kleur iets anders valt. Mocht het nu zo zijn dat het item niet goed past, dan ontvangen we graag een mailtje en lossen we het z.s.m. voor je op.


WhatsApp Logo