Veelgestelde vragen; lees ze hier | Getdrezzed
Gratis verzending vanaf €49,-
Voor 23:59 besteld, morgen in huis
Klimaatneutrale verzending
Wekelijks nieuwe items
Menu

Heb jij onze te gekke deals al gezien?👀🔥 SHOP NOW

Veelgestelde vragen afbeelding

Veelgestelde vragen

Ben je aan het online shoppen en heb je een vraag waar je gelijk antwoord op wilt hebben, dan kun je het antwoord misschien wel vinden bij de meest gestelde vragen! Zit jouw vraag er niet tussen? Dan kun je ons altijd mailen via webshop@getdrezzed.nl, wij streven er naar om jouw vraag dan binnen 24 uur te beantwoorden.

Verzending

GRATIS verzending bij bestellingen boven de €49-, voor een Nederlands-/ of €79,- voor een Belgisch adres. De verzendkosten bedragen anders €4,99.

Ja, je krijgt na het verzenden van de bestelling een e-mail met een Track & Trace code. De bestelling is dan te traceren via DHL.

In een niet zo verre toekomst, waar onze planeet steeds meer te lijden heeft onder de gevolgen van klimaatverandering, vinden wij het belangrijk om ons steentje bij te dragen om zo een verschil te maken. Wij zijn ervan overtuigd dat zelfs kleine acties grote impact hebben als het gaat om het beschermen van het milieu. Daarom kiezen wij voor klimaatneutrale verzending via DHL.

Mocht er een item ontbreken dan horen wij dit graag na ontvangst van de bestelling, binnen 24 uur op webshop@getdrezzed.nl. Boven onze inpaktafels hangen camera's die alle pakketjes en het inpakproces vastleggen. Wij controleren deze beelden zodra er een melding is gedaan van de ontbrekende items en zullen zo kunnen bevestigen of er inderdaad iets mis is gegaan. Is dit het geval, dan lossen wij het z.s.m. met je op. Mocht je na enkele dagen pas een melding maken van het ontbreken van een item, dan kunnen wij je helaas niet meer verder helpen.

Je kan ervoor kiezen om in het afrekenproces een DHL-servicepunt bij jou in de buurt te selecteren in plaats van een thuis/werk adres op te geven. Let op, kies je hier voor, dan heeft jouw bestelling 1 extra dag levertijd. Ligt jouw pakketje bij een DHL ophaalpunt? Dan heb je 1 week om jouw pakketje hier op te halen. Vergeet je dit, dan wordt het pakketje weer naar ons teruggestuurd. We zijn dan genoodzaakt om (opnieuw) verzendkosten te vragen om het pakketje weer naar je op te sturen. Let op! Als er verzuimd wordt om de bestelling af te halen bij een servicepoint, dan zijn wij genoodzaakt de bijbehorende kosten van de verzending (€6,99) op de besteller te behalen.

Het kan voorkomen dat een item niet meer voorradig is. Maar niet getreurd! Laat je e-mailadres achter bij het product dat niet meer op voorraad is, dan ontvang je direct van ons een e-mail als we de items weer hebben aangevuld.

Ruilen & retourneren

Bij je bestelling krijg je een retourlabel geleverd. Plak deze op je pakket en geef hem af bij een DHL Servicepunt (andere postbedrijven, zoals PostNL, UPS, DPD of FedEx, accepteren ons retourlabel niet). Na ontvangst wordt jouw retour verwerkt en wordt er, indien je gebruik maakt van ons retourlabel, €6,99 in mindering gebracht op het terug te krijgen bedrag. Mocht je kiezen voor een andere verzender, dan kan je geen gebruik maken van ons DHL-retourlabel en kunnen de kosten hoger uitvallen dan €6,99.

Je kan ook jouw retourpakketje afgeven in onze filialen in Almelo & Rijssen. Helaas is het niet mogelijk om een retourpakketje af te geven in Breda.

Het verwerken van jouw retour duurt maximaal 1 werkdag. Daarna duurt het gemiddeld een aantal werkdagen voordat jouw geld is teruggestort.

Ja, het is mogelijk om je retourpakket kosteloos af te geven op de volgende locaties in Almelo en Rijssen:

Almelo: Koornmarkt 3 (webshop) 
Rijssen: Haarstraat 16A (filiaal Rijssen) 

Pre-orders

Een pre-order is een bestelling voor een item dat nog niet beschikbaar is (of momenteel niet op voorraad is). Of een item als pre-order te bestellen is, wordt aangegeven per desbetreffende item.

Een pre-order wordt binnen 2 werkdagen naar je toegezonden, tenzij anders is aangegeven. Jouw gehele order (indien je meer items in je winkelwagen hebt) wordt dan in z’n geheel toegezonden.

Bij de desbetreffende items staat of het een pre-order betreft. Je voegt een pre-order toe aan je winkelwagen, waarna je jouw bestelling kan voltooien. Jouw gehele order (indien je meer items in je winkelwagen hebt) wordt dan in z’n geheel toegezonden. Als jouw bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace code om jouw pakket te volgen.

Ja, je kan een pre-order retourneren. Hiervoor gelden onze algemene retourvoorwaarden. Deze vind je onder Retourneren.

Giftcard

De Getdrezzed giftcard kan zowel online als in een van onze filialen worden verzilverd. Het tegoed op de Getdrezzed giftcard is onbeperkt geldig en kan in één keer of in delen worden besteed. De Getdrezzed giftcard is niet inwisselbaar voor contanten.

Maten en modellen

One size betekent letterlijk één maat, maar dat betekent niet dat het slechts mensen met één maat past. Over het algemeen zijn onze items met 'one size' geschikt voor vrouwen met de maat 36 t/m 40, bij het product staat aangegeven tot welke maat het product past.

Dit lees je bij ieder item onder de productomschrijving. We werken met verschillende modellen zodat je kan zien hoe de kleding op verschillende lichaamstypes past. Mocht je alsnog specifieke vragen hebben over de maat, dan kan je altijd een mailtje sturen naar webshop@getdrezzed.nl

Influencers

Ja, dat kan. Leuk dat je geïnteresseerd bent om met ons een samenwerking te starten! We hebben vaak gave campagnes lopen waarbij we samenwerken met influencers. Benieuwd naar de mogelijkheden? Stuur een mail naar: samenwerking@getdrezzed.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Winacties

- Het deelnemen aan (win)acties is kosteloos.
- Getdrezzed houdt winacties via Instagram en Facebook en communiceert alléén vanuit haar eigen account via deze officiële kanalen.
- Deelname vindt plaats wanneer je aan alle voorwaarden van de (win)actie voldoet. De looptijd van acties en het moment van bekendmaking van de winnaars wordt altijd gecommuniceerd tijdens het lanceren van een (win)actie.
- De winnaar van een actie krijgt persoonlijk bericht via het social media kanaal waarop de actie heeft plaatsgevonden.
- Indien er een e-mailadres is achtergelaten, wordt de winnaar per e-mail op de hoogte gesteld.
- Indien er meerdere juiste antwoorden zijn, wordt er tussen deze antwoorden willekeurig een winnaar gekozen.
- Getdrezzed is te allen tijde bevoegd actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of de acties zonder opgaaf van reden stop te zetten.

Join our community

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en blijf als eerste op de hoogte van de nieuwste trends, unieke kortingen en onze nieuwste collecties. Ontdek exclusieve aanbiedingen en ontvang inspiratie voor elke look rechtstreeks in je inbox. Mis niets en sluit je aan bij onze community!