Gratis verzending vanaf 65, anders 4,99

Voor 23:59 besteld, morgen in huis.

Betaal direct of na 14 dagen met Afterpay!

VERZENDING

Voor 23:59 uur besteld is volgende dag in huis! Zodra wij het pakket hebben verstuurd, ontvang je van ons een bevestigingsmail met een track en trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.

Je kan zelf je dag van levering kiezen in het bestelproces. Heb je besteld en wil je later toch de levering aanpassen? Dan kan dat via de website van DHL.

Bestellingen die op vrijdagen na 21:00 uur binnen komen, worden op zondag verstuurd (feestdagen uitgezonderd).
De verzendkosten bedragen €4,99. Wanneer je een bestelling plaatst boven de €65,- betaal je géén verzendkosten.

AFHAALPUNT:

Het is mogelijk om jouw bestelling GRATIS op locatie te komen afhalen.
Dit is mogelijk op de locaties ALMELO (Koornmarkt 3) en RIJSSEN (Haarstraat 16A). Je maakt hier gebruik van door een bestelling te plaatsen in de webshop zoals je gewend bent. Vervolgens kies je in het afrekenproces voor 'afhalen in Almelo', of 'afhalen in Rijssen'. Daarna rond je het bestelproces af en ontvang je van ons een bevestiging. Voor beide filialen gelden andere voorwaarden:

Almelo:
Jouw bestelling kan je afhalen tussen 09:30 en 18:00 uur (maandag t/m zaterdag). De bestelling ligt klaar om opgehaald te worden 1 uur nadat jouw bestelling bevestigd is.
Jouw bestelling blijft maximaal 1 week beschikbaar voor het afhalen op locatie, mocht de bestelling hier na niet zijn opgehaald, dan zetten we de items weer op voorraad en crediteren we de factuur.

Rijssen:
Voor 23:59 besteld = de volgende dag tijdens openingstijden afhalen (maandag t/m donderdag). Op vrijdag voor 21.00 besteld = de volgende dag tijdens openingstijden afhalen.
Jouw bestelling blijft maximaal 1 week beschikbaar voor het afhalen op locatie, mocht de bestelling hier na niet zijn opgehaald, dan zetten we de items weer op voorraad en crediteren we de factuur.

DHL ophaalpunt
Het is mogelijk om jouw bestelling af te laten leveren bij een DHL-servicepunt bij jou in de buurt. Let op, kies je hier voor, dan is jouw heeft jouw bestelling 1 extra dag levertijd. Ligt jouw pakketje bij een DHL ophaalpunt? Dan heb je 1 week om jouw pakketje hier op te halen. Vergeet je dit, dan wordt het pakketje weer naar ons teruggestuurd. We zijn dan genoodzaakt om (opnieuw) verzendkosten te vragen om het pakketje weer naar je op te sturen.

Let op! Als er verzuimd wordt om de bestelling af te halen bij een servicepoint, dan zijn wij genoodzaakt de bijbehorende kosten van de verzending (€4,99) op de besteller te behalen.

Levering Waddeneilanden
Voor leveringen naar de Waddeneilanden reken je 1 dag extra (zondagen niet meegerekend).

VERZENDING BUITENLAND We verzenden ook pakketjes naar België en Duitsland.
De verzendkosten hiervoor bedragen:
België €5,99.
Duitsland: €7,99.

Wanneer je een bestelling plaatst boven de €65,-, voor een Nederlands adres, betaal je géén verzendkosten.

De levertijd bedraagt 2 werkdagen.


Annuleren

Orders zijn uitsluitend te annuleren op de dag van bestelling, tijdens kantoortijden (ma - vr van 09:30 - 16:30). Ons proces, in samenwerking met DHL, heeft een zeer strak tijdschema en bestellingen zijn snel te ver in het proces en niet meer te onderscheppen.


RETOUR

Download hier het retourformulier


Online bestelde items kunnen binnen 14 dagen na ontvangst op eigen kosten naar ons worden teruggestuurd. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, en daarbij de gehele bestelling retourneert, zijn alleen de retourkosten voor EIGEN rekening. Bij de bestelling zit een retourlabel van DHL. Plak het retourlabel op het retourpakket en lever deze af bij een DHL servicepunt. Mocht u gebruik maken van het retourlabel, dan wordt er €4,99 ingehouden tijdens het crediteren. Indien wij een verkeerd of beschadigd product hebben geleverd, of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen, nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

Zorg ervoor dat het item ongedragen en onbeschadigd is en dat de labels en etiketten nog intact zijn. Mocht je een verkeerd of beschadigd product ontvangen, dien je binnen 24 uur na ontvangt hier een melding bij ons van te maken. Dit kan via webshop@getdrezzed.nl

Een retourpakket mag niet dicht geniet worden, dit i.v.m. kans op beschadiging van de producten. Indien dit wel het geval is brengen wij de kosten van het beschadigde item/de beschadigde items alsnog in rekening.

Retouradres:
Koornmarkt 3
7607HZ Almelo

Het is ook mogelijk om een retourpakket kosteloos af te geven. Dit kan in onze filialen in Almelo en Rijssen. Helaas is het niet mogelijk om een retourpakketje in ons filiaal in Breda af te geven.

Almelo: Koornmarkt 3
Rijssen: Haarstraat 16A

Retourneren gedeelte uit deal

Heb je een deal geshopt (bijvoorbeeld 2 items voor €30) en je wilt een deel retour sturen?
Dan wordt het bedrag verrekend zodat je de originele actieprijs voor het item betaald dat je behoudt. Voorbeeld: Shop je bijvoorbeeld de ' Coltruien Deal, 2 voor €30' en je stuurt 1 coltrui terug, dan wordt de prijs van de coltrui die je houdt de originele prijs van €16,99 en krijg je van ons €13,01 teruggestort.

Bij een deal 3 voor €80 zal bij het retourneren van 1 artikel €20,02 worden teruggestort, waarbij de artikelen die je houdt terugvallen naar de originele prijs van €29,99.

Retourvoorwaarden

Om hygiënische redenen kunnen panty's, mondkapjes, haaraccessoires en sieraden niet geretourneerd worden.
Schoenendozen niet beplakken en als retourdoos gebruiken bij het retourneren van de schoenen.
De retourkosten zijn de verantwoordelijkheid van de verzender en worden niet door ons vergoed.
Wij kunnen geen garantie geven op studs, pailletten, knopen, ritsen en sluitingen.

Zonnebrillen moeten in dezelfde enveloppe (met bubbelbescherming) worden teruggestuurd. Vervolgens deze enveloppe graag in een brievenbusdoos/stevige verpakking retourneren. Stuur je naast de zonnebril ook nog een kledingstuk terug? Dan is het wenselijk de zonnebril tussen de gevouwen kleding te stoppen voor extra bescherming.

Je kunt het pakket op eigen kosten retour sturen via DHL met het retourlabel. Indien je voor een andere verzender kiest, is het niet mogelijk om gebruik te maken van het DHL-retourlabel.

Indien je een pakketje afhaalt in onze filialen, dan ontvang je van ons géén retourlabel. Je kan je eventuele retour weer kosteloos kunnen terugbrengen naar het filiaal.

Het retour sturen van een pakketje valt onder de verantwoording van de afzender.
Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor een beschadigde of zoekgeraakte zending.

Wij verwerken de retour binnen 7 werkdagen. Hoe beter je de retouren verpakt en uitleg geeft wat het probleem is, des te sneller wij deze verwerken en het geld retourneren.

Terugsturen is alleen mogelijk wanneer de artikelen;
- In onbeschadigde staat zijn, niet gedragen of gewassen zijn en voorzien van originele verpakking en kaartjes.
- Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
- Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
- Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen

LET OP: Vergeet niet de pakbon + ingevuld retourformulier (achterkant pakbon) mee te sturen!

Voor eventueel verdere vragen over je retour kun je ons mailen. Het mailadres is webshop@getdrezzed.nl. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.


RUILEN

Artikelen kunnen niet worden geruild. Mocht je een andere maat van een artikel willen ontvangen dan dien je het desbetreffende artikel binnen de retourtermijn terug te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen in de webshop.


WhatsApp Logo