GRATIS verzending vanaf 75, anders 4,99

Voor 23:59 besteld, morgen in huis.

Betaal direct of na 14 dagen met Afterpay!

Trustpilot

VERZENDING

Voor 23:59 uur besteld is volgende dag in huis! Zodra wij het pakket hebben verstuurd, ontvang je van ons een bevestigingsmail met een track en trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.

Je kan zelf je dag van levering kiezen in het bestelproces. Heb je besteld en wil je later toch de levering aanpassen? Dan kan dat via de website van DHL.

Bestellingen die op vrijdagen na 21:00 uur binnen komen, worden op zondag verstuurd (feestdagen uitgezonderd).
De verzendkosten bedragen €4,99. Wanneer je een bestelling plaatst boven de €75,- betaal je géén verzendkosten.

AFHAALPUNT:

Het is mogelijk om jouw bestelling GRATIS op locatie te komen afhalen.
Dit is mogelijk op de locaties ALMELO (Koornmarkt 3) en RIJSSEN (Haarstraat 16A). Je maakt hier gebruik van door een bestelling te plaatsen in de webshop zoals je gewend bent. Vervolgens kies je in het afrekenproces voor 'afhalen in Almelo', of 'afhalen in Rijssen'. Daarna rond je het bestelproces af en ontvang je van ons een bevestiging. Voor beide filialen gelden andere voorwaarden:

Almelo:
Jouw bestelling kan je afhalen tussen 09:30 en 18:00 uur (maandag t/m zaterdag). De bestelling ligt klaar om opgehaald te worden 1 uur nadat jouw bestelling bevestigd is.
Jouw bestelling blijft maximaal 1 week beschikbaar voor het afhalen op locatie, mocht de bestelling hier na niet zijn opgehaald, dan zetten we de items weer op voorraad en crediteren we de factuur.

Rijssen:
Voor 23:59 besteld = de volgende dag tijdens openingstijden afhalen 14:00 (maandag t/m zaterdag). Op vrijdag voor 21.00 besteld = de volgende dag tijdens openingstijden afhalen.
Jouw bestelling blijft maximaal 1 week beschikbaar voor het afhalen op locatie, mocht de bestelling hier na niet zijn opgehaald, dan zetten we de items weer op voorraad en crediteren we de factuur.

DHL ophaalpunt
Het is mogelijk om jouw bestelling af te laten leveren bij een DHL-servicepunt bij jou in de buurt. Let op, kies je hier voor, dan heeft jouw bestelling 1 extra dag levertijd. Ligt jouw pakketje bij een DHL ophaalpunt? Dan heb je 1 week om jouw pakketje hier op te halen. Vergeet je dit, dan wordt het pakketje weer naar ons teruggestuurd. We zijn dan genoodzaakt om (opnieuw) verzendkosten te vragen om het pakketje weer naar je op te sturen.

Let op! Als er verzuimd wordt om de bestelling af te halen bij een servicepoint, dan zijn wij genoodzaakt de bijbehorende kosten van de verzending (€4,99) op de besteller te behalen.

Levering Waddeneilanden
Voor leveringen naar de Waddeneilanden reken je 1 dag extra (zondagen niet meegerekend).

VERZENDING BUITENLAND We verzenden ook pakketjes naar België en Duitsland.
De verzendkosten hiervoor bedragen:
België €5,99.
Duitsland: €7,99.

Wanneer je een bestelling plaatst boven de €75,-, voor een Nederlands adres, betaal je géén verzendkosten.

De levertijd bedraagt 2 werkdagen.


Annuleren

Orders zijn uitsluitend te annuleren op werkdagen, de dag van bestelling, tijdens kantoortijden (ma - vr van 09:30 - 16:00). Ons proces, in samenwerking met DHL, heeft een zeer strak tijdschema en bestellingen zijn snel te ver in het proces en niet meer te onderscheppen.


RETOUR


>> DOWNLOAD hier het retourformulier <<


Online bestelde items kunnen binnen 30 dagen na ontvangst op eigen kosten naar ons worden teruggestuurd. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, en daarbij de gehele bestelling retourneert, zijn alleen de retourkosten voor EIGEN rekening. Bij de bestelling zit een retourlabel van DHL. Plak het retourlabel op het retourpakket en lever deze af bij een DHL servicepunt. Mocht u gebruik maken van het retourlabel, dan wordt er €4,99 ingehouden tijdens het crediteren. Indien wij een verkeerd of beschadigd product hebben geleverd, of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen, nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

Zorg ervoor dat het item ongedragen en onbeschadigd is en dat de labels en etiketten nog intact zijn. Mocht je een verkeerd of beschadigd product ontvangen, dien je binnen 24 uur na ontvangt hier een melding bij ons van te maken. Dit kan via webshop@getdrezzed.nl

Een retourpakket mag niet dicht geniet worden, dit i.v.m. kans op beschadiging van de producten. Indien dit wel het geval is brengen wij de kosten van het beschadigde item/de beschadigde items alsnog in rekening.

Retouradres:
Koornmarkt 3
7607HZ Almelo

Het is ook mogelijk om een retourpakket kosteloos af te geven. Dit kan in onze filialen in Almelo en Rijssen. Helaas is het niet mogelijk om een retourpakket bij Getdrezzed Breda af te geven. Getdrezzed Breda fungeert sinds de zomer van 2021 als zelfstandig filiaal.

Almelo: Koornmarkt 3
Rijssen: Haarstraat 16A

Retourneren gedeelte uit deal

Heb je een deal geshopt (bijvoorbeeld 2 items voor €30) en je wilt een deel retour sturen?
Dan wordt het bedrag verrekend zodat je de originele actieprijs voor het item betaald dat je behoudt. Voorbeeld: Shop je bijvoorbeeld de ' Coltruien Deal, 2 voor €30' en je stuurt 1 coltrui terug, dan wordt de prijs van de coltrui die je houdt de originele prijs van €16,99 en krijg je van ons €13,01 teruggestort.

Bij een deal 3 voor €80 zal bij het retourneren van 1 artikel €20,02 worden teruggestort, waarbij de artikelen die je houdt terugvallen naar de originele prijs van €29,99.

Retourvoorwaarden

Mondkapjes, haaraccessoires, sokken, ondergoed en sieraden mogen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden. Lingerie, badkleding of panty's waarvan de verpakking na de levering is geopend mogen niet retour worden gestuurd.
Schoenendozen niet beplakken en als retourdoos gebruiken bij het retourneren van de schoenen.
De retourkosten op deze artikelen zijn de verantwoordelijkheid van de verzender (klant) en worden niet door ons vergoed.
Wij kunnen geen garantie geven op studs, pailletten, knopen, ritsen en sluitingen.

Zonnebrillen moeten in dezelfde enveloppe worden teruggestuurd. Vervolgens deze enveloppe graag in een brievenbusdoos/stevige verpakking retourneren. Stuur je naast de zonnebril ook nog een kledingstuk terug? Dan is het wenselijk de zonnebril tussen de gevouwen kleding te stoppen voor extra bescherming.

Je kunt het pakket op eigen kosten retour sturen via DHL met het retourlabel. Indien je voor een andere verzender kiest, is het niet mogelijk om gebruik te maken van het DHL-retourlabel.

Indien je een pakketje afhaalt in onze filialen, dan ontvang je van ons géén retourlabel. Je kan je eventuele retour weer kosteloos kunnen terugbrengen naar het filiaal.

Het retour sturen van een pakketje valt onder de verantwoording van de afzender.
Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor een beschadigde of zoekgeraakte zending.

Binnen 24 uur geld terug
Zodra wij de retour hebben ontvangen, storten wij in 95% van de gevallen het retourbedrag binnen 24 uur (na ontvangst van jouw retour) terug. Voorwaarden hiervan zijn dat er geen bijzonderheden zijn m.b.t. jouw retour. Let op, het is ook afhankelijk van de bank of de transactie binnen 24u daadwerkelijk verwerkt is.

Wij verwerken de retour maximaal binnen 7 werkdagen. Hoe beter je de retouren verpakt en uitleg geeft wat het probleem is, des te sneller wij deze verwerken en het geld retourneren.

Terugsturen is alleen mogelijk wanneer de artikelen;
- In onbeschadigde staat zijn, niet gedragen of gewassen zijn en voorzien van originele kaartjes.
- Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren, parfum-geur, haren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
- Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
- Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen

LET OP: Vergeet niet de pakbon + ingevuld retourformulier (achterkant pakbon) mee te sturen!

RUILEN

Wil jij een of meerdere items ruilen naar een nieuwe maat? Dat kan! Geef bij 'OPMERKINGEN' op het retourformulier aan welk item je wilt ruilen naar welke maat. Wij sturen het item kosteloos, mits voorradig, in de gewenste maat (in 95% van de gevallen) binnen 24 uur na ontvangst van de retour terug. Je ontvangt hiervan een nieuwe Track&Trace. Let op, je kan eenmalig gebruik maken van de ruil-optie binnen het huidige retourtermijn van 30 dagen.

Mocht de gewenste maat niet meer voorradig zijn, dan wordt het bedrag zonder bericht teruggestort via hetzelfde betaalmiddel als waarmee de originele order betaald is.

Het is helaas niet mogelijk om een item naar een andere kleur om te ruilen. Hiervoor dien je het reguliere retourproces te volgen en zelf het item in een andere kleur te bestellen.

Heb je vragen? Neem contact op met onze klantenservice via webshop@getdrezzed.nl
WhatsApp Logo