Verzending
VERZENDING
Voor 23:59 uur besteld is volgende dag in huis*! Zodra wij het pakket hebben verstuurd, ontvang je van ons een bevestigingsmail met een track en trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Je kan zelf je dag van levering kiezen in het bestelproces. Heb je iets besteld en wil je later toch de levering aanpassen? Dan kan dat via de website van DHL.
Standaard levertijden
Maandag t/m donderdag vóór 23:59 besteld, volgende werkdag in huis
Vrijdag vóór 23:59 uur besteld, zaterdag in huis
Zaterdag vóór 23:59 besteld, maandag in huis
Zondag vóór 23:59 besteld, maandag in huis
GRATIS verzending bij bestellingen boven de €49,- voor een Nederlands-/ of €79,- voor een Belgisch adres. De verzendkosten bedragen anders €4,99.
Klimaatneutrale verzending
In een niet zo verre toekomst, waar onze planeet steeds meer te lijden heeft onder de gevolgen van klimaatverandering, vinden wij het belangrijk om ons steentje bij te dragen om zo een verschil te maken. Wij zijn ervan overtuigd dat zelfs kleine acties grote impact hebben als het gaat om het beschermen van het milieu. Daarom kiezen wij voor klimaatneutrale verzending via DHL.
AFHAALPUNT:
Het is mogelijk om jouw bestelling GRATIS op locatie te komen afhalen.
Dit is mogelijk op de locatie ALMELO (De Galerij 18). Je maakt hier gebruik van door een bestelling te plaatsen in de webshop zoals je gewend bent. Vervolgens kies je in het afrekenproces voor 'afhalen in Almelo'. Daarna rond je het bestelproces af en ontvang je van ons een bevestiging.
Almelo:
Jouw bestelling kan je afhalen tussen 09:30 en 18:00 uur (maandag t/m zaterdag). De bestelling ligt klaar om opgehaald te worden 1 uur nadat jouw bestelling bevestigd is.
Jouw bestelling blijft maximaal 1 week beschikbaar voor het afhalen op locatie, mocht de bestelling hier na niet zijn opgehaald, dan zetten we de items weer op voorraad en crediteren we de factuur.
DHL ophaalpunt
Het is mogelijk om jouw bestelling af te laten leveren bij een DHL-servicepunt bij jou in de buurt. Let op, kies je hier voor, dan heeft jouw bestelling 1 extra dag levertijd. Ligt jouw pakketje bij een DHL ophaalpunt? Dan heb je 1 week om jouw pakketje hier op te halen. Vergeet je dit, dan wordt het pakketje weer naar ons teruggestuurd. We zijn dan genoodzaakt om (opnieuw) verzendkosten te vragen om het pakketje weer naar je op te sturen.
Let op! Als er verzuimd wordt om de bestelling af te halen bij een servicepoint, dan zijn wij genoodzaakt de bijbehorende kosten van de retour (€6,99) op de besteller te verhalen.
Levering Waddeneilanden
Voor leveringen naar de Waddeneilanden reken je 1 dag extra (zondagen niet meegerekend). DHL hanteert een toeslag van €5,- voor leveringen naar de Waddeneilanden. Deze kosten worden samen met de standaard verzendkosten berekend tijdens het bestelproces.
VERZENDING BELGIE!
De verzendkosten hiervoor bedragen €5,99. Je betaald geen verzendkosten als je een bestelling plaatst boven de €79,- De levertijd bedraagt 2 werkdagen.
We vertrouwen op de nauwkeurigheid van de gegevens die door DHL worden verstrekt met betrekking tot de bezorgstatus van pakketten.
Annuleren
Orders zijn uitsluitend te annuleren op werkdagen, de dag van bestelling, tijdens kantoortijden (ma - vr van 08:00 - 16:00). Ons proces, in samenwerking met DHL, heeft een zeer strak tijdschema en bestellingen zijn snel te ver in het proces en niet meer te onderscheppen.
RETOUR
Online bestelde items kunnen binnen 30 dagen na ontvangst op eigen kosten naar ons worden teruggestuurd. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, en daarbij de gehele bestelling retourneert, zijn alleen de retourkosten voor EIGEN rekening. Bij de bestelling zit een retourlabel van DHL. Plak het retourlabel op het retourpakket en lever deze af bij een DHL servicepunt. Na ontvangst wordt jouw retour verwerkt en wordt er, indien je gebruik maakt van ons retourlabel, €6,99 in mindering gebracht op het tegoed. Indien wij een verkeerd of beschadigd product hebben geleverd, of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen, nemen wij de retourkosten voor onze rekening.
Let op: Indien er gebruik wordt gemaakt van een retourlabel, dan ben je zelf verantwoordelijk voor je retourpakket. Mocht jouw retourpakket een waarde hebben van boven de €100,-, dan adviseren wij om je pakket verzekerd terug te sturen naar Getdrezzed.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Het verwerken van jouw retour duurt maximaal 1 werkdag. Daarna duurt het gemiddeld een aantal werkdagen voordat het bedrag is teruggestort.
Zorg ervoor dat het item ongedragen en onbeschadigd is en dat de labels en etiketten nog intact zijn. Mocht je een verkeerd of beschadigd product ontvangen, of mocht de bestelling incompleet zijn, dan dien je binnen 24 uur na ontvangst hier een melding bij ons van te maken. Dit kan via de chatfunctie op de site, of via de mail: webshop@getdrezzed.nl
Een retourpakket mag niet dicht geniet worden, dit i.v.m. kans op beschadiging van de producten. Indien dit wel het geval is brengen wij de kosten van het beschadigde item/de beschadigde items alsnog in rekening.
Retouradres:
Koornmarkt 3
7607HZ Almelo
Het is ook mogelijk om een retourpakket kosteloos af te geven. Dit kan in ons filiaal in Almelo. Helaas is het niet mogelijk om een retourpakket bij Getdrezzed Breda af te geven. Getdrezzed Breda fungeert sinds de zomer van 2021 als zelfstandig filiaal.
Retourneren gedeelte uit deal
Heb je een deal geshopt (bijvoorbeeld 2 items voor €35,-) en je wilt een deel retour sturen?
Dan wordt het bedrag verrekend zodat je de originele actieprijs voor het item betaald dat je behoudt. Voorbeeld: Shop je bijvoorbeeld de ' Coltruien Deal, 2 voor €35' en je stuurt 1 coltrui terug, dan wordt de prijs van de coltrui die je houdt de originele prijs van €19,99 en krijg je van ons €15,01 teruggestort. Bij een deal 3 voor €80,- zal bij het retourneren van 1 artikel €20,02 worden teruggestort, waarbij de artikelen die je houdt terugvallen naar de originele prijs van €29,99.
Retourvoorwaarden
Mondkapjes, haaraccessoires, sokken, ondergoed en sieraden mogen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden. Lingerie, badkleding of panty's waarvan de verpakking na de levering is geopend mogen niet retour worden gestuurd.
Schoenendozen dienen mee verzonden te worden, maar niet te worden beplakt of als retourdoos gebruikt te worden bij het retourneren van de schoenen.
De retourkosten op deze artikelen zijn de verantwoordelijkheid van de verzender (klant) en worden niet door ons vergoed.
Wij kunnen geen garantie geven op studs, parels, pailletten, knopen, ritsen en sluitingen.
Zonnebrillen moeten in dezelfde enveloppe worden teruggestuurd. Vervolgens deze enveloppe graag in een brievenbusdoos/stevige verpakking retourneren. Stuur je naast de zonnebril ook nog een kledingstuk terug? Dan is het wenselijk de zonnebril tussen de gevouwen kleding te stoppen voor extra bescherming.
Let op! Bij je bestelling ontvang je een DHL-retourlabel. Plak deze op je pakket en geef hem af bij een DHL Servicepunt (andere postbedrijven, zoals PostNL, UPS, DPD of FedEx, accepteren ons retourlabel niet). Na ontvangst wordt jouw retour verwerkt en houden wij €6,99 in op het creditbedrag. Mocht je kiezen voor een andere verzender, dan kan je geen gebruik maken van ons DHL-retourlabel en kunnen de kosten hoger uitvallen dan €6,99. Indien er een verkeerd of beschadigd product is geleverd, nemen wij de retourkosten voor rekening, mits ons DHL-retourlabel is gebruikt. Anders zijn de retourkosten voor eigen rekening. Retourlabel kwijt? Neem dan contact op via de chatfunctie op de site of via de mail: webshop@getdrezzed.nl
Als je een pakketje ophaalt in ons filiaal in Almelo, ontvang je geen retourlabel. Eventuele retouren kun je kosteloos terugbrengen naar het filiaal. Het retour sturen van een pakketje valt onder de verantwoording van de afzender. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor een beschadigde of zoekgeraakte zending.
Heb je een artikel ontvangen met een mogelijke fabricagefout? Je mag dit artikel aan ons retourneren. Vul het retourformulier volledig in en gebruik code 3. Geef duidelijk aan waar het mankement zich bevindt. Zodra jouw artikel geretourneerd is, beoordeelt onze retourafdeling de klacht van het artikel en wordt er - indien nodig - een nieuw artikel teruggestuurd. Indien het artikel beschadigd is door eigen handelen, dan zijn de (verzend)kosten voor eigen rekening van de klant.
Terugsturen is alleen mogelijk wanneer:
- De artikelen in onbeschadigde staat zijn, niet gedragen of gewassen zijn en voorzien van originele aangehechte kaartjes.
- Er geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren, parfum-geur, haren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig zijn.
- Er niet is geprobeerd een gebrek te herstellen.
Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen. Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
LET OP: Vergeet niet de pakbon + ingevuld retourformulier (achterkant pakbon) mee te sturen!
Sale items retourneren
Op sale items geldt een retourperiode van 30 dagen. Sale items kan je ruilen voor een ander sale item (enkel voor een andere maat en mits voorradig) of je krijgt een vouchercode t.w.v. van het geretourneerde item die je online en in ons filiaal in Almelo kan verzilveren. De code is onbeperkt geldig. Je hoeft niet het totale bedrag in één keer uit te geven. Om je saldo te checken, ga naar: Giftcard & Saldo
RUILEN
Wil jij een of meerdere items ruilen naar een nieuwe maat? Dat kan. Geef bij 'Opmerkingen' op het retourformulier aan welk item je wilt ruilen naar welke maat. Na ontvangst proberen wij dit z.s.m., uiterlijk binnen 5 werkdagen, te verwerken. Wij sturen het item kosteloos, mits voorradig in de gewenste maat, binnen 24 uur na ontvangst van de retour terug. Je ontvangt hiervan een nieuwe Track&Trace. Mocht de gewenste nieuwe maat na 5 werkdagen niet voorradig zijn, dan neemt onze retourafdeling contact met je op. Let op, je kan eenmalig gebruik maken van de ruil-optie binnen het huidige retourtermijn van 30 dagen.
Het is helaas niet mogelijk om een item naar een andere kleur om te ruilen. Hiervoor dien je het reguliere retourproces te volgen en zelf het item in een andere kleur te bestellen.
Heb je vragen? Lees onze veelgestelde vragen. Zit je vraag er niet tussen? Neem dan contact op via de chatfunctie op de site of via de mail: webshop@getdrezzed.nl
*Bij afwijkende informatie op andere communicatiemiddelen, hanteert Getdrezzed de informatie op onze website als richtlijn omdat deze het meest actueel is.